Rss Feed
  1. Deszczowy, bury dzień

    środa, sierpnia 14, 2013

    W taki dzien jak dziś zupełnie nie chce się nic. Jest szaro. Pada. Wyszłam na chwilę z młodym po najpotrzebniejsze rzeczy i oczywiście zmokliśmy. Jutro będziemy mieli gości trzeba więc się do tego porządnie przygotować. A ja postanowiłam sobie kupić parę rzeczy doćwiczeń

    Mata -  ćwiczenia na dolne partie ciała są niedowykonania na parkiecie, piekielnie boli kręgosłup. Przy tzw "wspinaczce" gdy dłonie trzymamy na podłodze ręcznik/koc lata jak szalony. Antyposlizgowa mata przyda się też przy pajacach i podczas skakania na "skakance"

    Opaska - 40 minutowy ciągły wysiłek to lejący i kapiący pot. Jak to mówi Jillian nie można robić przerw. A tym bardziej szkoda mi robić je na bieganie po ręcznik. 

    Hantelki - do obecnego wyzwania idealne.

    Z okazji tak burego dnia garść inspiracji.

    da mo 46 Daily motivation (25 photos)

    sa mo 22 Daily motivation (25 photos)

    da mo 166 Daily motivation (25 photos)

    da mo 112 Daily motivation (25 photos)

    da mo 1812 Daily motivation (25 photos)

    da mo 2314 Daily motivation (25 photos)


    A Wy co ćwiczyłyście? Dziś 3 dzień 30 Shred Days i dodałam Mel B 10 minutowy trening brzucha. Jest moc!! A teraz relax :))


  2. 0 komentarze:

    Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popular Posts

About