Rss Feed
  1. Pomagać!

    poniedziałek, września 02, 2013

    Dookoła nas jest tylu potrzebujących. Jako, że wrzesień postanowiłam okrzyknąc miesiącem porządkowania mojego życia, zaczęłam od szaf. Wystawić na allegro co się da. W ten sposób znalazłam dwie siatki ubrań po Ignasiu, wiecie, nie wszystkie super nowe, niektóre malusie. Po rozejrzeniu się w ofertach sprzedaży doszłam do wniosku, że sprzedać będzie bardzo ciężko. 
    Wtedy na forum dla mam na Faacebooku wrzuciłam ogłoszenie, że oddam potrzebującej mamie. Mama się zgłosiła, była chętna, nie wybredna. Dałam jej co mogłam, akcesoria higieniczne nieodpakowane (miałam ilosci hurtowe zapasów), ubranka dla maluszka, pieluchy tetrowe w super stanie. 
    Spotkałyśmy się, było bardzo miło. Wszystko to zapakowałam w wanienkę, której od dawna nie używamy.

    To było wspaniałe uczucie, móc pomóc komuś. Nie ma nic lepszego. Jednak dawanie jest lepsze nież otrzymywanie! Dziewczyny czas na jesienne porządki, napewno macie w szafach jakieś stare rzeczy, leżą i kurzą się, a ktoś gdzieś potrzebuje kurteczki na jesień czy bucików na zimę.

    Myślę nad zorganizowaniem większej akcji. Ale to za jakiś czas :)

    Czy macie jakieś doświadczenia w obdarowywaniu? Podzielcie się :)

  2. 1 komentarze:

    1. Unknown pisze...

      Przyjemne uczucie prawda? :) My co roku na Boże Narodzenie bierzemy się za przegląd szafowy i zanosimy wszystko do znajomego. Maskotki/ubrania/książki/gry i inne. A on to segreguje a paczki i rozwozi do domów dziecka, reszta idzie na kresy. :)

      Ale uczucie jest niezapomniane. W zasadzie to trochę nawet uzależnia. ;)

    Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popular Posts

About