Rss Feed
  1. Plany na nowy rok

    sobota, stycznia 18, 2014

    O planach na nowy rok pisałam tu:


    punkt 2. nadal kontynuuje :)
    punkt 3. wróciłam do czytania! Tydzień temu zaczęłam dziś czytam już 4 książkę. KSIĄŻKOPOCHŁANIACZ to ja :)
    punkt 5. zajęcia. byliśmy na pierwszych. Ignaś malował farbami itp. bardzo mu się podobało, część tzw kontaktowa nie przypadła mu do gustu. Ale malowanie owszem był zachwycony. Muszę spróbować tego w domu, ale trochę się boję o meble, podłogę, ściany... :P

    nadal przoduje 1, ktorą muszę spełnić, ale ten rok będzie taki szalony, że zanim się zadomowię w nowym miejscu to trochę minie.
    punkt 4 - hobby. Nie wiem sama co to mogłoby być, szukanie na siłę mnie męczy, ludzie robią różne rzeczy bo są modne. Nie chce robić modnych rzeczy bo to szybko nudzi, i człowiek porzuca wyzwania. Bo życie idzie dalej, dnia nie da się wiecznie naciągać ponad 24h.

    Jestem zadowolona. Powiedziałam coś i to robię :) fajne uczucie. :) to.. idę dalej :)



  2. 1 komentarze:

    1. BogusiaM pisze...

      ja już 2 książki przeczytałam - tak jak założyłam i jestem w trakcie 3;)

    Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popular Posts

About