Rss Feed
  1. Lżejsza tortilla

    środa, maja 07, 2014

    Idzie lato więc warto odchudzić swoje przepisy :) 
    Nie macie pomysłu na obiad? Przejadły Wam się mielone? pulpety? Chcecie zjeść zdrowo bez stania w kuchni 30 minut?

    To super propozycja dla was:

    Przepis na 3 osoby

    Tortille - wybralam kukurydziane a nie pszenne, smakują trochę inaczej ale są też pyszne!
    Sałata
    ogórek kiszony (nie powinniśmy właściwie mieszkać ogórka z pomidorem - tym razem się zastosowałam)
    mięso mielone (wybrałam z indyka - chudziutkie i pyszne)
    przyprawa do dań meksykańskich (upewnijcie się czy nie ma glutaminianu sodu i innych syfów w środku)
    cebula (2 szalotki)
    sos salsa kupiony lub własnorobny
    ząbek czosnku

    Wykonanie:

    Nie smażymy mięsa, wylewamy na patelnię wodę do poziomu połowy poziomu mięsa, dodajemy 1 łyżeczkę oleju rzepakowego (lub nie), dusimy w przyprawach pod przykryciem, dodajemy wyciśnięty czosnek, bazylie, oregano, inne przyprawy. Gotujemy.

    Na tortille nakładamy salate, ogorka, mięso, łyżkę sosu, zawijamy :)


    Smacznego! :)


  2. 5 komentarze:

    1. piegowata mama pisze...

      Jednak powrót do kulinarjów :) Może naleśnik odświeżysz?

    2. AnnaR pisze...

      weź te moje gotowanie to jest obecnie walka z czasem. Może jak Ignas pójdzie do podstawówki to będę mogła spędzać godziny w kuchni, potem godziny na fotografowaniu jedzenia. Lubie robic zdjęcia jedzeniu o_O zboczona ja :D

    3. piegowata mama pisze...

      Ja tam mam równie mało czasu, ale jakoś czas na pichcenie znajduję, zwłaszcza teraz. Okazuje się, że gotowanie zajmuje mniej czasu niż znalezienie w sklepie czegoś gotowego co nie uczuli Adasia :P

    4. BogusiaM pisze...

      Dodałabym jeszcze więcej sałaty, bo lubię:)

    5. AnnaR pisze...

      Piegowata ja gotuje na codzien, ale jednak takie przepisy na bloga powinny być inne niż taki rosół czy kotlety :D
      Bogusia oj tak sałaty miałobyc sporo tylko placek nie chciał się zamknąć wiec odjęłam troche przed fotką ;P

    Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popular Posts

About