Rss Feed
  1. Muffiny LIGHT

    sobota, maja 03, 2014

    Z obcietą ilością cukru z 170 do 70 gram. Ale jakbym miała dałabym stewie czy cos podobnego. Nie miałam, a całkiem bez to mąż by chyba mnie ubił ;)

    Przepis:

    mi starczyło na 14 muffin w foremkach silikonowych.
    nie dawałam fig tylko świeże malinki.
    żadnych olejków też nie dawałam.

    Następnym razem zrobie z kakao z mąki owsianej lub razowej, będzie jeszcze zdrowiej.















  2. 2 komentarze:

    1. Lily pisze...

      Your article is extremely useful.Everyday your diary inspire ME nice deal} and helped to develop one thing new like I actually have developed a replacement app what is spotify download
      : this is often great and pleasurable.Thanks for the awing posts , please keep updated often.

    2. Danny Danials pisze...

      I have been using this app Cooking Tale Mod Apk : and downloaded and playing it regularly.

    Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popular Posts

About