Rss Feed
  1. Napadłam na TK Maxx ;)

    sobota, maja 17, 2014

    Nareszcie sie dorobiłam nowego zestawu, mój z Lidla już mnie błagał o zastępstwo, chociaż co jakiś czas.Naprawdę tu są promocje, wydaje mi się że Polski TK Maxx to szmira i jakieś resztki. Ceny tez były kosmiczne.

    To mój nabytek :)



    A tu trochę garderobianych motywacji:

    Pink and Yellow Workout clothes

    Love these workout clothes
    #shoes #workout #fashion #nikes #cute #motivation #fitness
    ale taka kolekcja to już chyba przesada co?
    How many workout outfits do you own?






  2. 5 komentarze:

    1. BogusiaM pisze...

      ile płaciłaś za długie spodnie? ja właśnie na takie poluję i jestem ciekawa różnicy cenowej

    2. AnnaR pisze...

      14,99F jak szukałam w necie czegoś typowo do fitnesu to raczej od 25funtów w górę. A addidasa czy nike to raczej od 50 w górę.

    3. AnnaR pisze...

      za to staniki sportowe są mega tanie, od 9,90 do 14,90 - śmieszna cena za markowy stanik. Kiedyś w GO SPORT kupiłam za 40 zł stanik był tak bardzo do d... x/

    4. BogusiaM pisze...

      Ehm, no u nas w tkmaxx są spodnie za ok. 69-79 zł, koszulki różnie, na biustonosze akurat nie patrzałam.

    5. AnnaR pisze...

      nie wiem, ja co poszłam do tk maxx w gdyni to sie tylko wkurzałam, tłumy, szmaty, przebrane jakieś z zeszłego sezonu albo 5ciu. moze ze sportówkami jest podobnie ale za to ciuszki sa super. poluje na kostium (taki jednoczesciowy outfit - nie wiem jak to sie nazywa w sumie
      ) przewiewny w dzikie wzory (krótkie nogawki trzymajacy sie na biuście) za 14,99 :D

    Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popular Posts

About