Rss Feed
  1. To już 3 tydzień biegania

    czwartek, lipca 10, 2014

    Jak wiecie, lub nie. Biegam sobie.
    Od 3 tygodni. Parę dni temu zrobiłam 6 km w 38 minut, dałam z siebie wszystko. 
    Staram sie trenować systematycznie zarówno ćwicząc w domu jak i biegając.

    Ostatnio zmniejszyłam ilość treningów domowych na rzecz biegania, uznałam, że póki jest lato warto jednak biegać. Gdy zacznie jesienia padać znów wrócę do moich HIITów i interwałów.

    Tymczasem staram się by nie było przerw w bieganiu dłuższych niż 2 dni. W soboty biegam w parkrun na 5 km. W piątki przygotowuje się do biegu nie robiąc nic. Żadnych ćwiczeń, żadnego biegania przed parkrunem.

    Polubiłam to, włączam swoje ulubione kawałki (żadne tam obecne hity :P) i biegnę czasem przed siebie, czasem mam zaplanowaną dokładnie trasę. I jeden w dzień w tygodniu, przzeznaczyłam na ten cel wtorek, to tzw. długie wybieganie. Gdzie daje z siebie wszystko, naginam czasoprzestrzeń.

    Nie jestem chudzinką więc jest mi ciężko, mam nadzieje, że uda się w ten sposób zgubić nadbagaż.

    Mam też plan by do końca wakacji robić 10 km. Czy się uda? Zobaczymy ale przecież wszystko jest kwestią determinacji i uporu. Na jesieni jest wiele biegów i chciałabym w jakimś na 10km wystartować.

    Pozdrawiam i lecę biegać :)


     












  2. 1 komentarze:

    1. BogusiaM pisze...

      Ania trzymam kciuki;) Umówimy się w tygodniu na bieganie. Mam nadzieję, że Ci się i 10km uda, ale jeśli nie to się też nie przejmuj, czasami trzeba przystopować dla zdrowia, nic na siłę;)

    Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popular Posts

About