Rss Feed
  1. Podsumowanie października - treningi

    poniedziałek, listopada 03, 2014

    Troche z poślizgiem wrzucam Wam podsumowanie października! Mimo że od kilku dni nie wychyliłam nogi na bieganie. Udało mi się w październiku przebiec ponad 100 kilometrów! Jestem z siebie bardzo dumna! Mam nadzieję, że szybko będę mogła wrócić do treningów. Nie chciałabym znów zaczynać od 5 km ;)





    Ps. Piegowata Mama ... pisałaś ostatnio, po co ludziom robienie zdjęć z ekranu telefonu :) tadam! Blogger na telefonie tez bardzo ułatwia sprawę :)

    Trzymajcie kciuki za Listopad ;)

  2. 3 komentarze:

    1. acbdde pisze...

      A trzymam kciuki!!! Oby szło jeszcze lepiej! Ściskam cieplutko! :D

    2. BogusiaM pisze...

      Poszło Ci świetnie i oby tak dalej, trzymam kciuki za szybko powrót do biegania:*

    3. piegowata mama pisze...

      Wiesz, tam gdzie ja zetknęłam się ze zrzutami to niestety były one wykonywane raczej w niecnych celach dlatego chciałam się dowiedzieć jak tę umiejętność wykorzystują normalni ludzie :)

    Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popular Posts

About